Fati noi prieteni pe chat

luni, 18 octombrie 2010

Derbiul Steaua Dinamo

Meciul dintre Steaua si Dinamo s-a disputat pe Stefan cel Mare,Stadionul lui Dinamo.Dinamo a castigat in fata Stelei cu 2-1.Razboaiele dintre suporteri nu au lipsit.La un asemenea meci era de asteptat.Steaua a deschis scorul.
Borcea: "Am bătut Steaua de am cocoşat-o! Umblă în baston"


Preşedintele executiv al "câinilor" a vorbit cu mult entuziasm despre ultimele dueluri între Dinamo şi Steaua, afirmând despre rivala de moarte din Ghencea că a ajuns cocoşată de la câte bătăi a primit.
"Gigi a mai venit conectat pe Dinamo şi a plecat deconectat. V-am cocoşat în ultima vreme. N-aţi mai ridicat un trofeu de 5 ani. Dacă pierdem cu Steaua, nu mai avem nici o şansă la titlu. N-am nici o umbră de îndoială. Pentru noi nu există decât victoria. Oricum, Steaua a avut mereu noroc, şi în campionat şi la fel si fel de trageri la sorţi. Mâine, Steaua va simţi durerea. O va părăsi norocul. Publicul va pune o presiune enormă pe stelişti. Gigi să nu uite că i-am bătut de i-am cocoşat în ultima vreme. Steaua e ca o regină cocoşată. Umblă în baston", a spus Borcea la gsptv.

Gigi Becali: „Pulhac e stelist! Dă petrecere dacă pierde Dinamo"

Patronul Stelei l-a "înţepat" pe Cristi Borcea, spunându-i că unul dintre "câinii" de bază, fundaşul Cristi Pulhac, va petrece dacă formaţia sa va fi învinsă, amintindu-i felul în care apărătorul cânta o melodie dedicată roş-albaştrilor.
"Pulhac este stelist, aţi uitat când cânta maneaua Stelei. Va da petrecere dacă va pierde Dinamo. Steaua e numai una, aţi uitat?", a spus Becali la gsptv.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu